🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do CHRYSLER 300 C

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Podpora trójramienna FEBEST 2016-MAG
Podpora trójramienna FEBEST 2016-MAG
Ciężar [kg]: 0.397, Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 30
103,08 zł
103,08 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub NTY NPZ-CH-032

Nr art: NTYNPZCH032

Przegub NTY NPZ-CH-032

Przegub NTY NPZ-CH-032
Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 168, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnę...
160,24 zł
160,24 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 49544
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 49544
Ciężar [kg]: 0.73, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 98, Zdjęc...
Darmowa dostawa
250,33 zł
250,33 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 49545
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 49545
Ciężar [kg]: 1, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 98, Zdjęcie ...
Darmowa dostawa
257,01 zł
257,01 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub FEBEST 2011-MAGLH

Nr art: FES2011MAGLH

Przegub FEBEST 2011-MAGLH

Przegub FEBEST 2011-MAGLH
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Ciężar [kg]: 2.075, Uzębienie zewnętrzne od strony mech...
Darmowa dostawa
267,53 zł
267,53 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub FEBEST 2010-MAGA96

Nr art: 05502010MAGA96

Przegub FEBEST 2010-MAGA96

Przegub FEBEST 2010-MAGA96
Strona zabudowy: od strony koła, Oś przednia, Ciężar [kg]: 2.269, Uzębienie zewnętrzne od stro...
Darmowa dostawa
338,71 zł
338,71 zł

Dostawa na czwartek, 4 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego NTY NPE-ME-005
Łącznik wału napędowego NTY NPE-ME-005
dla numeru OE: 203 411 00 15, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 1...
120,30 zł
120,30 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 45723
Łącznik wału napędowego FEBI BILSTEIN 45723
Ciężar [kg]: 0.86, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętr...
Darmowa dostawa
324,32 zł
324,32 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Przegub do samochodu CHRYSLER 300 C

Przegub w samochodzie CHRYSLER 300 C jest elementem półosi. Jego zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego pod kątem. W zawieszeniu zależnym z tzw. sztywnym mostem wykorzystywany jest jeden przegub na półosi. Zawieszenie niezależne wymaga zastosowania dwóch przegubów – zewnętrznego (od strony koła) oraz wewnętrznego (od strony skrzyni biegów). Praca przegubów pozwala na skręcanie kół i zmianę ich kąta położenia w stosunku do skrzyni biegów.

Co wpływa na zużycie przegubów w samochodzie CHRYSLER 300 C?

Zużycie przegubów samochodu CHRYSLER 300 C wynika przede wszystkim z dużych obciążeń, jakim są one poddawane. Częste ruszanie z piskiem opon na skręconych kołach może doprowadzić do szybkiego zniszczenia przegubów i konieczności ich wymiany. Na zużycie przegubów wpływa także zastosowanie ogumienia w rozmiarze niedopasowanym do pojazdu. Przeguby są osłonięte gumowymi osłonami. Zniszczenie powierzchni osłon nie zapewnia przegubom napędowym odpowiedniej ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Pęknięta osłona przegubu prowadzi do szybkiego zużycia elementu.

jakie objawy dają uszkodzone przeguby w samochodzie CHRYSLER 300 C?

Uszkodzenie zewnętrznego przegubu napędowego jest źródłem metalicznych stuków wydobywających się z nadkola samochodu CHRYSLER 300 C. Stukający hałas nasila się przy maksymalnym skręcie koła. Da się go słyszeć również przy najeżdżaniu na przeszkody, takie jak krawężnik czy próg zwalniający. Na zewnętrzne przeguby napędowe działają wyższe obciążenia, przez co szybciej ulegają one zużyciu niż przeguby wewnętrzne. Głównym objawem zużycia przegubów wewnętrznych są natomiast mocne wibracje, które mogą przenosić się na cały samochód.