Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do CHRYSLER 300 C I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.397, Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 30
104,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 203 411 00 15, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 1...
109,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.73, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 98, Zdjęc...
250,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.723, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 110, uwzg...
238,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałami do...
240,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZCH032

Przegub NTY NPZ-CH-032

Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 168, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnę...
160,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES2011MAGLH

Przegub FEBEST 2011-MAGLH

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Ciężar [kg]: 2.075, Uzębienie zewnętrzne od strony mech...
267,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05502010MAGA96

Przegub FEBEST 2010-MAGA96

Strona zabudowy: od strony koła, Oś przednia, Ciężar [kg]: 2.269, Uzębienie zewnętrzne od stro...
318,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 39.6
71,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1, Materiał: Guma / metal, Ilość otworów: 6, średnica otworu [mm]: 98, Zdjęcie ...
255,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.86, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, średnica wewnętrzna [mm]: 50, średnica zewnętr...
317,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Przegub wału napędowego w samochodzie CHRYSLER 300 C I

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe CHRYSLER 300 C I. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu CHRYSLER 300 C I przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe CHRYSLER 300 C I?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem CHRYSLER 300 C I nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – CHRYSLER 300 C I

Łącznik wału napędowego w pojazdach CHRYSLER 300 C I wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów CHRYSLER 300 C I oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie CHRYSLER 300 C I?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach CHRYSLER 300 C I, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.