13 produktów
Wybierz auto
0499810016
Długość [mm]: 137
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
96,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
96,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJA5395
Wymiar gwintu: M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
183,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
183,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499817044
Długość [mm]: 144
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
90,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
120,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGACV1412A
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 39
Rozwiń więcej danych
101,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0439C120435
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
101,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
101,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400302015100130
Strona zabudowy: Oś przednia
143,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
143,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,91
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
94,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAM10K626
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 29
Rozwiń więcej danych
196,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
196,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491247
Strona zabudowy: Od strony koła
Długość [mm]: 143.5
Rozwiń więcej danych
110,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151758
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
191,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
191,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2144980037
Strona zabudowy: Od strony koła
Długość [mm]: 143.5
Rozwiń więcej danych
127,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
127,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151495
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
150,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
150,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe FIAT ULYSSE II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu FIAT ULYSSE II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem FIAT ULYSSE II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach FIAT ULYSSE II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów FIAT ULYSSE II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach FIAT ULYSSE II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.