12 produktów
Wybierz auto
FES2110CDH
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
194,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
194,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP818241
Długość [mm]: 155
Wymiar gwintu: M22x1,5
Rozwiń więcej danych
80,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DENC120596
Typ skrzyni biegów: Mt
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
110,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2110KUGII
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.501
Rozwiń więcej danych
280,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
280,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491505
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
125,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
115,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495187
Średnica [mm]: 24
Długość [mm]: 63
55,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151961
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
159,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 46.8
85,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151761
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
170,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP818270
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Rozwiń więcej danych
87,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP601392
Długość [mm]: 172
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
108,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe FORD KUGA II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu FORD KUGA II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem FORD KUGA II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach FORD KUGA II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów FORD KUGA II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach FORD KUGA II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.