46 produktów
Wybierz auto
0408151738
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu: M10x1.5
Rozwiń więcej danych
179,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
179,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502910FLIIF
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.65
Rozwiń więcej danych
258,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
258,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500116AGV10
Ciężar [kg]: 0.534
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26
172,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
172,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499618129
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Pozycja osi 1 z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
174,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
174,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491493
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
110,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
110,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWFR069
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 28
Rozwiń więcej danych
199,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
199,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2110CA223
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.51
Rozwiń więcej danych
402,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
402,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2111CA220LH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.725
Rozwiń więcej danych
236,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
236,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499859344
Długość [mm]: 116
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
92,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
92,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491622
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Długość [mm]: 179.5
Rozwiń więcej danych
150,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
150,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491623
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Długość [mm]: 485.5
Rozwiń więcej danych
239,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
239,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151973
Wymiar gwintu: M10 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
131,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
131,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWFR065
153,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
153,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0439C120349
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
104,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
104,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2111CA2RH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 5.256
Rozwiń więcej danych
340,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
340,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2111AWF21RH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 5.145
Rozwiń więcej danych
389,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
389,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
05502111CA223LH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.1
Rozwiń więcej danych
257,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
257,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPRKFR789
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
125,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
125,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 45
68,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
68,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWFR022
236,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
236,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe FORD S-MAX I. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu FORD S-MAX I przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem FORD S-MAX I nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach FORD S-MAX I wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów FORD S-MAX I oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach FORD S-MAX I, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.