Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do HONDA CR-V IV

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 05500311CRVRR

Przegub wału FEBEST 0311-CRVRR

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Oś tylna, Ciężar [kg]: 1.73, Uzębienie zewnętrzne od s...
242,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPWHD049

Przegub NTY NPW-HD-049

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej, Uzębienie zewnętrzne od strony mec...
122,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR470912

Przegub HART 470 912

Długość [mm]: 147.5, Wymiar gwintu: M26x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30, Wewnętr...
77,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR454171

Przegub HART 454 171

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów, Strona zabudowy: od strony koła, Oś przedni...
85,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 29.9
41,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0404OJK74003

Przegub SNR OJK74.003

Długość [mm]: 89, Wymiar gwintu: M26x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30, Wewnętrzne...
316,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FES0311CRVRH

Przegub FEBEST 0311-CRVRH

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 2.225, Długość opa...
356,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP601654

Przegub GSP 601654

Długość [mm]: 165.5, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 20, Wewn. uzębienie, r...
97,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151832

Przegub METELLI 15-1832

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M26x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30...
145,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA

Przegub wału napędowego w samochodzie HONDA CR-V IV

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe HONDA CR-V IV. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu HONDA CR-V IV przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe HONDA CR-V IV?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem HONDA CR-V IV nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – HONDA CR-V IV

Łącznik wału napędowego w pojazdach HONDA CR-V IV wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów HONDA CR-V IV oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie HONDA CR-V IV?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach HONDA CR-V IV, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.