16 produktów
Wybierz auto
Nr art: 05500311CRVLH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0499823080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0499623013
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0499823033
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV62474
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0310055A50
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05500311HRVLH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0426GI474
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05500311CRVMTRH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04696204474
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05500311HRVMTRH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0499823118
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0493ADH28967
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GSP699079
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Przegub w samochodzie HONDA STREAM I jest elementem półosi. Jego zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego pod kątem. W zawieszeniu zależnym z tzw. sztywnym mostem wykorzystywany jest jeden przegub na półosi. Zawieszenie niezależne wymaga zastosowania dwóch przegubów – zewnętrznego (od strony koła) oraz wewnętrznego (od strony skrzyni biegów). Praca przegubów pozwala na skręcanie kół i zmianę ich kąta położenia w stosunku do skrzyni biegów.
Zużycie przegubów samochodu HONDA STREAM I wynika przede wszystkim z dużych obciążeń, jakim są one poddawane. Częste ruszanie z piskiem opon na skręconych kołach może doprowadzić do szybkiego zniszczenia przegubów i konieczności ich wymiany. Na zużycie przegubów wpływa także zastosowanie ogumienia w rozmiarze niedopasowanym do pojazdu. Przeguby są osłonięte gumowymi osłonami. Zniszczenie powierzchni osłon nie zapewnia przegubom napędowym odpowiedniej ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Pęknięta osłona przegubu prowadzi do szybkiego zużycia elementu.
Uszkodzenie zewnętrznego przegubu napędowego jest źródłem metalicznych stuków wydobywających się z nadkola samochodu HONDA STREAM I. Stukający hałas nasila się przy maksymalnym skręcie koła. Da się go słyszeć również przy najeżdżaniu na przeszkody, takie jak krawężnik czy próg zwalniający. Na zewnętrzne przeguby napędowe działają wyższe obciążenia, przez co szybciej ulegają one zużyciu niż przeguby wewnętrzne. Głównym objawem zużycia przegubów wewnętrznych są natomiast mocne wibracje, które mogą przenosić się na cały samochód.