14 produktów
Wybierz auto
MTL151966
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
150,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1210D7A2WA48
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.582
Rozwiń więcej danych
309,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
309,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES1210IX35D7A48
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
255,39
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
255,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
117,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
99,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1211D7AT2WD
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.335
Rozwiń więcej danych
334,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
334,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 0.575
Rozwiń więcej danych
128,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
128,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 33
Ciężar [kg]: 0.632
Rozwiń więcej danych
136,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
136,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151938
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M24x1,5
Rozwiń więcej danych
131,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
131,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASMZCX9
Średnica [mm]: 24
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
176,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
176,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151974
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
140,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151939
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M24x1,5
Rozwiń więcej danych
129,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1216D7AT2WD
Ilość zębów: 32
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
121,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZHY558
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Rozwiń więcej danych
115,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe HYUNDAI TUCSON III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu HYUNDAI TUCSON III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem HYUNDAI TUCSON III nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach HYUNDAI TUCSON III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów HYUNDAI TUCSON III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach HYUNDAI TUCSON III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.