13 produktów
Wybierz auto
MAX491915
Ciężar [kg]: 0.263
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 21
38,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH6203369
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Długość [mm]: 141
Rozwiń więcej danych
130,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151914
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
135,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500416CY2
Ciężar [kg]: 0.312
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 29
Rozwiń więcej danych
55,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2110FUS
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 1.762
Rozwiń więcej danych
158,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
158,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502116FOC16
Ciężar [kg]: 0.263
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 21
99,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPGI369
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Długość [mm]: 141
Rozwiń więcej danych
105,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
105,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0511M2ATLH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
252,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
252,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
90,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV62369
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Długość [mm]: 141
Rozwiń więcej danych
136,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
136,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 32.4
35,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMZ060
76,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0511CPRH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.735
Rozwiń więcej danych
179,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
179,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MAZDA 2 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MAZDA 2 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MAZDA 2 II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MAZDA 2 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MAZDA 2 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MAZDA 2 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.