14 produktów
Wybierz auto
05500510052
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 2.035
Rozwiń więcej danych
214,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
214,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500511M6ATRH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 2.759
Rozwiń więcej danych
239,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
239,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 41.5
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWMZ049
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
160,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151847
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
163,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
163,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LOB306222
Długość [mm]: 154.7
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
321,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
05500511M6ATLH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.116
Rozwiń więcej danych
257,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
257,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKFVKJA5798
Wymiar gwintu: M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
251,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPZMZ055
Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny
112,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151846
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
159,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LOB306223
Długość [mm]: 154.7
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
311,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
122,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZKA359
96,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
96,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500216J10
Średnica [mm]: 44.3
Ciężar [kg]: 0.553
Rozwiń więcej danych
151,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
151,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MAZDA 6 III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MAZDA 6 III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MAZDA 6 III nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MAZDA 6 III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MAZDA 6 III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MAZDA 6 III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.