Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do MAZDA 6 III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M22 x 1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31, Wewnętrzne uzębienie, od str...
122,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKFVKJA5798

Przegub SKF VKJA 5798

Wymiar gwintu: M22x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31, Wewnętrzne uzębienie, od stron...
211,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306222

Przegub LÖBRO 306222

Długość [mm]: 154.7, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31, Wewnętrzne uzębienie, od stron...
328,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151846

Przegub METELLI 15-1846

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M22x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31...
159,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0408151847

Przegub METELLI 15-1847

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M22x1.5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31...
153,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła, Oś przednia, Ciężar [kg]: 2.035, Uzębienie zewnętrzne od stro...
239,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500511M6ATRH

Przegub wału FEBEST 0511-M6ATRH

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 2.759, Uzębienie zew...
240,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPWMZ049

Przegub NTY NPW-MZ-049

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej, Uzębienie zewnętrzne od strony mec...
188,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZMZ055

Przegub NTY NPZ-MZ-055

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny
111,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA

Przegub wału napędowego w samochodzie MAZDA 6 III

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MAZDA 6 III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MAZDA 6 III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe MAZDA 6 III?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MAZDA 6 III nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – MAZDA 6 III

Łącznik wału napędowego w pojazdach MAZDA 6 III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MAZDA 6 III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie MAZDA 6 III?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MAZDA 6 III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.