Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 91.5, Wymiar gwintu: M16X1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37, Wewnętrz...
170,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 6-biegowa, Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów,...
220,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 6-biegowa, Ilość zębów: 29, Strona zabudowy: op...
184,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa, Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów...
169,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa, Strona zabudowy: os przednia, z prawej,...
239,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 550.5, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 41, Wewn. uzębienie, r...
207,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MTL151989

Przegub METELLI 15-1989

Wymiar gwintu: M29 x 1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30, Wewnętrzne uzębienie, od str...
147,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Grubość [mm]: 31.9, Długość [mm]: 155, Ciężar [kg]: 1.205, średni...
260,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Przekładnia automatyczna 9-biegowa, Strona zabudo...
161,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Przegub wału napędowego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER W907. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER W907?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – MERCEDES-BENZ SPRINTER W907

Łącznik wału napędowego w pojazdach MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MERCEDES-BENZ SPRINTER W907, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.