11 produktów
Wybierz auto
NTYNPWME167
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Ilość zębów: 29
Rozwiń więcej danych
184,97
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
184,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWME173
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
239,05
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
239,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWME171
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 9-biegowa
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
169,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
169,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602827
Długość [mm]: 536
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 42
Rozwiń więcej danych
220,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
220,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602828
Długość [mm]: 193
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 42
Rozwiń więcej danych
130,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
130,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602829
Długość [mm]: 550.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 41
Rozwiń więcej danych
199,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
199,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWME169
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
220,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
220,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZME030
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia automatyczna 9-biegowa
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
161,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151989
Wymiar gwintu: M29 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
147,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
147,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Grubość [mm]: 31.9
Rozwiń więcej danych
244,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
244,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP802856
Długość [mm]: 91.5
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
153,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
153,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER W907. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MERCEDES-BENZ SPRINTER W907, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.