18 produktów
Wybierz auto
Nr art: NTYNPZMS063
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYNPWMS014
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JAV62548
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FES0411EA
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0426GI548
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASH6205545
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510490301
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510491633
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BLUADC48937
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSP639057
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0499839019
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FES0410EA3A43
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 05500411CK
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FES0411EA2A
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FES0411EAUSA
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GSP839075
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FAG771061930
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0499839005
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Przegub w samochodzie MITSUBISHI GALANT VI jest elementem półosi. Jego zadaniem jest przekazywanie momentu obrotowego pod kątem. W zawieszeniu zależnym z tzw. sztywnym mostem wykorzystywany jest jeden przegub na półosi. Zawieszenie niezależne wymaga zastosowania dwóch przegubów – zewnętrznego (od strony koła) oraz wewnętrznego (od strony skrzyni biegów). Praca przegubów pozwala na skręcanie kół i zmianę ich kąta położenia w stosunku do skrzyni biegów.
Zużycie przegubów samochodu MITSUBISHI GALANT VI wynika przede wszystkim z dużych obciążeń, jakim są one poddawane. Częste ruszanie z piskiem opon na skręconych kołach może doprowadzić do szybkiego zniszczenia przegubów i konieczności ich wymiany. Na zużycie przegubów wpływa także zastosowanie ogumienia w rozmiarze niedopasowanym do pojazdu. Przeguby są osłonięte gumowymi osłonami. Zniszczenie powierzchni osłon nie zapewnia przegubom napędowym odpowiedniej ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Pęknięta osłona przegubu prowadzi do szybkiego zużycia elementu.
Uszkodzenie zewnętrznego przegubu napędowego jest źródłem metalicznych stuków wydobywających się z nadkola samochodu MITSUBISHI GALANT VI. Stukający hałas nasila się przy maksymalnym skręcie koła. Da się go słyszeć również przy najeżdżaniu na przeszkody, takie jak krawężnik czy próg zwalniający. Na zewnętrzne przeguby napędowe działają wyższe obciążenia, przez co szybciej ulegają one zużyciu niż przeguby wewnętrzne. Głównym objawem zużycia przegubów wewnętrznych są natomiast mocne wibracje, które mogą przenosić się na cały samochód.