19 produktów
Wybierz auto
GSP601207
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów mech. 5-biegowa, z autom. przełączaniem
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
141,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMS060
93,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
93,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASCRCAL
59,16
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
59,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0411CW5LH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.85
Rozwiń więcej danych
329,67
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
329,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWMS044
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
100,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0411CW6WRH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Ciężar [kg]: 4.764
Rozwiń więcej danych
374,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
374,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWMS070
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
171,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
171,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP601083
176,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWMS032
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
196,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMS036
96,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
96,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 47.85
74,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 46.05
77,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500416CW5
Ciężar [kg]: 0.607
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 35
Rozwiń więcej danych
139,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
139,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500216Z50
Ciężar [kg]: 0.717
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 36
Rozwiń więcej danych
134,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP801565
Długość [mm]: 145
Wymiar gwintu: M22x1,5
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP801538
135,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCV5532
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Długość [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
125,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
125,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASMCW5
Średnica [mm]: 22
Wysokość [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
52,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
52,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMS061
105,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
105,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MITSUBISHI OUTLANDER III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MITSUBISHI OUTLANDER III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MITSUBISHI OUTLANDER III nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MITSUBISHI OUTLANDER III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MITSUBISHI OUTLANDER III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MITSUBISHI OUTLANDER III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.