Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
36 produktów
Wybierz auto
Jakość: Standard
Średnica 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
47,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 77
Średnica zabudowy [mm]: 25
44,97
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
44,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 63.8
Rozwiń więcej danych
37,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
37,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 63.8
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
42,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
42,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.92
Rozwiń więcej danych
172,80
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
172,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 181
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 28
Rozwiń więcej danych
122,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
122,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 77
Średnica zabudowy [mm]: 25
32,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
32,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
154,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
154,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
129,31
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
124,67
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
124,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.046
Rozwiń więcej danych
166,46
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
166,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
42,36
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
42,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 76.8
Rozwiń więcej danych
43,50
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 171
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
Rozwiń więcej danych
104,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
104,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Standard
Średnica 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
87,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
87,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 30
Wysokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
36,61
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
36,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 30
Wysokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
50,94
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
50,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 78
Ciężar [kg]: 0.396
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
112,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
112,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,24
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MITSUBISHI PAJERO CLASSIC oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.