38 produktów
Wybierz auto
Jakość: Standard
Średnica 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
47,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
47,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASM81
Średnica [mm]: 25
Wysokość [mm]: 63.8
Rozwiń więcej danych
43,53
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV66501
Długość [mm]: 77
Średnica zabudowy [mm]: 25
45,41
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
45,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43901
Długość [mm]: 63.8
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
42,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
42,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26
Rozwiń więcej danych
139,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
139,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495177
Średnica [mm]: 25
Długość [mm]: 77
31,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
31,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495178
Średnica [mm]: 30
Długość [mm]: 85
35,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
35,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495176
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
36,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
36,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 77
Średnica zabudowy [mm]: 25
38,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
38,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426GI513
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
107,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
107,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43903
Długość [mm]: 78
Ciężar [kg]: 0.396
Rozwiń więcej danych
47,72
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
47,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWDW015
155,53
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
155,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASM93
Średnica [mm]: 30
Wysokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
53,64
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
53,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKKMS002
Średnica [mm]: 30
Wysokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
36,17
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
36,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV62513
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
145,46
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
145,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWMS016
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
130,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
130,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWMS024
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
121,67
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
121,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMS016
125,88
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
125,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZMS007
100,98
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
100,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Standard
Średnica 1 [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
89,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
89,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MITSUBISHI PAJERO CLASSIC nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MITSUBISHI PAJERO CLASSIC oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.