10 produktów
Wybierz auto
308,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
308,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP602181
Długość [mm]: 142.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Rozwiń więcej danych
86,66
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
86,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602323
Długość [mm]: 394
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Rozwiń więcej danych
173,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
173,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602300
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
183,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
183,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
99,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602322
Długość [mm]: 487.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 37
Rozwiń więcej danych
74,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,05
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
86,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
91,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602131
Długość [mm]: 151
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Rozwiń więcej danych
92,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
92,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL1511010
Wymiar gwintu: M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
148,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
148,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe PEUGEOT 5008 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu PEUGEOT 5008 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem PEUGEOT 5008 II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach PEUGEOT 5008 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów PEUGEOT 5008 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach PEUGEOT 5008 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.