Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do PEUGEOT 5008 II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: SNROJK59002

Przegub SNR OJK59.002

Długość [mm]: 92, Wymiar gwintu: M22x1, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28, Wewnętrzne u...
308,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP602300

Przegub GSP 602300

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 6-biegowa, Strona zabudowy: os przednia, z prawej, ...
183,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR482027

Przegub HART 482 027

Długość [mm]: 149, Wymiar gwintu: M22X1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28, Wewnętrzn...
89,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP602323

Przegub GSP 602323

Długość [mm]: 394, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24, Wewn. uzębienie, ró...
173,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MTL1511010

Przegub METELLI 15-11010

Wymiar gwintu: M22 x 1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28, Wewnętrzne uzębienie, od str...
148,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP602131

Przegub GSP 602131

Długość [mm]: 151, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24, Wewn. uzębienie, ró...
80,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP602181

Przegub GSP 602181

Długość [mm]: 142.5, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24, Wewn. uzębienie, r...
108,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP602322

Przegub GSP 602322

Długość [mm]: 487.5, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 37, Wewn. uzębienie, r...
74,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Przegub wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 5008 II

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe PEUGEOT 5008 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu PEUGEOT 5008 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe PEUGEOT 5008 II?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem PEUGEOT 5008 II nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – PEUGEOT 5008 II

Łącznik wału napędowego w pojazdach PEUGEOT 5008 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów PEUGEOT 5008 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie PEUGEOT 5008 II?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach PEUGEOT 5008 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.