Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 5008 II

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0036

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0036

MEY11144980036

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 663

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

383,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203617

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203617

GSP203617

Długość [mm]: 688

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

304,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203652

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203652

GSP203652

Długość [mm]: 951

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

410,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

410,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK59.010

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SNR DK59.010

SNRDK59010

Długość [mm]: 973

Wymiar gwintu: M22x1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

741,25

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

741,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203067

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203067

GSP203067

Długość [mm]: 696

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK59.009

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SNR DK59.009

SNRDK59009

Długość [mm]: 636

Wymiar gwintu: M22x1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

629,32

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

629,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203618

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203618

GSP203618

Długość [mm]: 950

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

361,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

361,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 3178

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy SKF VKJC 3178

SKFVKJC3178

Długość [mm]: 933

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

459,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

459,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2314

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-2314

MAX492314

264,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

264,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203607

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203607

GSP203607

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

360,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0065

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0065

MEY11144980065

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 683

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

348,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203608

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203608

GSP203608

Długość [mm]: 683

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

293,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0069

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0069

MEY11144980069

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 622

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

505,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

505,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0068

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0068

MEY11144980068

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 951

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

502,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

502,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 5008 II

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 5008 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 5008 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 5008 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 5008 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 5008 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 5008 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 5008 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 5008 II

W pojazdach PEUGEOT 5008 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 5008 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 5008 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 5008 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.