12 produktów
Wybierz auto
NTYNPWRE125
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
184,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
184,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
285,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
285,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 480
Rozwiń więcej danych
411,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
411,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: M24x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29
Rozwiń więcej danych
185,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPZRE061
Strona zabudowy: Od strony koła
110,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP641192
Długość [mm]: 181.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 29
Rozwiń więcej danych
128,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602162
Długość [mm]: 103.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 29
Rozwiń więcej danych
209,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602154
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
145,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
145,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602177
Długość [mm]: 426
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
194,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
194,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M24x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29
Rozwiń więcej danych
164,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP802317
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
127,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe RENAULT KADJAR. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu RENAULT KADJAR przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem RENAULT KADJAR nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach RENAULT KADJAR wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów RENAULT KADJAR oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach RENAULT KADJAR, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.