Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do TOYOTA FJ CRUISER

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Jakość: Standard, średnica 1 [mm]: 16.05, Rodzaj przegubu: Przegub krzyżowy, Smarowanie: ze sta�...
31,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła, Oś przednia, Ciężar [kg]: 3.943, Uzębienie zewnętrzne od stro...
195,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Ciężar [kg]: 4.01, Uzębienie zewnętrzne od strony mecha...
463,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 05500111GRJ120

Przegub wału FEBEST 0111-GRJ120

Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, Ciężar [kg]: 3.861, Uzębienie zewnętrzne od strony mech...
256,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZTY020

Przegub NTY NPZ-TY-020

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny
143,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPWTY045

Przegub NTY NPW-TY-045

137,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 29, Wysokość [mm]: 49, Ciężar [kg]: 0.51, Ilość: 6
52,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.693, Długość opakowania [cm]: 7, Szerokość opakowania [cm]: 7, Wysokość opak...
128,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR462193

Przegub HART 462 193

Długość [mm]: 201, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 47
127,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR470817

Przegub HART 470 817

Długość [mm]: 186, Wymiar gwintu: M28x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30, Wewnętrzn...
113,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 29, Długość [mm]: 49
45,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Przegub wału napędowego w samochodzie TOYOTA FJ CRUISER

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe TOYOTA FJ CRUISER. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu TOYOTA FJ CRUISER przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe TOYOTA FJ CRUISER?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem TOYOTA FJ CRUISER nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – TOYOTA FJ CRUISER

Łącznik wału napędowego w pojazdach TOYOTA FJ CRUISER wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów TOYOTA FJ CRUISER oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie TOYOTA FJ CRUISER?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach TOYOTA FJ CRUISER, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.