Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do TOYOTA PREVIA III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

254,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

254,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

130,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

130,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0111-MCV30RH

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 5.685

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

434,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

434,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0110-083

Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia

Ciężar [kg]: 2.645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

213,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

213,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0110-ACA30

Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia

Ciężar [kg]: 2.452

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

163,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

121,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

78,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

78,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

155,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

155,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Podpora trójramienna FEBEST 0116-MCV30

Ciężar [kg]: 0.46

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 27

195,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

195,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA PREVIA III

Przegub wału napędowego w samochodzie TOYOTA PREVIA III

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe TOYOTA PREVIA III. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu TOYOTA PREVIA III przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe TOYOTA PREVIA III?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem TOYOTA PREVIA III nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – TOYOTA PREVIA III

Łącznik wału napędowego w pojazdach TOYOTA PREVIA III wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów TOYOTA PREVIA III oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie TOYOTA PREVIA III?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach TOYOTA PREVIA III, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.