Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 1 E81/E82/E87/E88

68 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

333,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

333,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 664

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,08

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

257,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 668

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,11

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

472,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 614

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

470,86

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

470,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 660

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,17

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

250,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 611

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,22

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

313,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 607

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

232,87

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

232,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Ciężar [kg]: 5.674

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

481,71

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

481,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Ciężar [kg]: 6.132

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,61

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

308,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

597,92

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

597,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 672

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

822,44

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

822,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 689.7

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

726,04

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

726,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Długość [mm]: 613

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,68

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

275,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 667

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,19

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

289,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 660

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

279,65

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

279,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 607

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,22

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

283,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 26, 31, 38

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,24

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

261,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 611

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,84

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

260,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 660

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,51

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

322,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 607

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,70

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

347,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E81/E82/E87/E88

Wał napędowy w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 1 E81/E82/E87/E88, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 1 E81/E82/E87/E88 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88

W pojazdach BMW 1 E81/E82/E87/E88 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 1 E81/E82/E87/E88, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 1 E81/E82/E87/E88 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 1 E81/E82/E87/E88 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.