Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 1

114 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
LÖBRO
NTY
MAXGEAR
SKF
HART
MEYLE
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
SNR
BGA
LPR
Półoś napędowa GSP 205032

Długość [mm]: 664

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,95

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

288,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190024

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

328,07

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

328,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205023

Długość [mm]: 660

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,40

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

236,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205040

Długość [mm]: 611

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,95

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

288,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8097

Długość [mm]: 668

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

425,11

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

425,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8092

Długość [mm]: 614

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

449,81

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

449,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205022

Długość [mm]: 607

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,66

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

224,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205039

Długość [mm]: 610

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,73

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

285,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202052

Długość [mm]: 550

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,59

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

364,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 314 498 0026

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 607

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,21

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

339,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 314 498 0045

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 802

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

503,49

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

503,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205107

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,04

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

337,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305158

Długość [mm]: 672

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

829,43

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

829,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa MEYLE 314 498 0025

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 660

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,60

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

323,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 314 498 0028

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej

Długość [mm]: 747

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,24

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

376,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2265

Długość [mm]: 746

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,22

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

333,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2268

Długość [mm]: 802

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,81

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

322,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2272

Długość [mm]: 602

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,79

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

311,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2266

Długość [mm]: 802

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,59

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

298,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305436

Długość [mm]: 667

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

775,67

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

775,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 1

Wał napędowy w samochodzie BMW 1 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 1?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 1, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 1?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 1 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 1 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 1 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 1

W pojazdach BMW 1 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 1, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 1 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 1 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.