Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 4 F33/F83

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
SNR
MEYLE
SKF
LÖBRO
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
HART
TRISCAN
Półoś napędowa GSP 202052

Długość [mm]: 550

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,13

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

368,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-026

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

389,64

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

389,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-027

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

394,71

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

394,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-BM-061

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-bm-061

1 404,04

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

1 404,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205066

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

342,38

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

342,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205067

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

344,86

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

344,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205147

Długość [mm]: 803

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,51

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

376,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205148

Długość [mm]: 749

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,25

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

373,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK50.029

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

472,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 314 498 0028

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej

Długość [mm]: 747

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

379,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 314 498 0045

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 802

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

508,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

508,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183412

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.336

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

551,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

551,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 8790

Długość [mm]: 549

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

932,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

932,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 889

Długość [mm]: 739

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

279,73

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

279,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 890

Długość [mm]: 793

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,92

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

285,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-194

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 746

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

392,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202052OL

Długość [mm]: 550

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

468,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

468,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS900126

Długość całkowita [mm]: 1464

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 067,49

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

1 067,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2265

Długość [mm]: 746

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

336,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

336,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2266

Długość [mm]: 802

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

301,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F33/F83

Wał napędowy w samochodzie BMW 4 F33/F83 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 4 F33/F83?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 4 F33/F83, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 4 F33/F83?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 4 F33/F83 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 4 F33/F83 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 4 F33/F83 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 4 F33/F83

W pojazdach BMW 4 F33/F83 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 4 F33/F83, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 4 F33/F83 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 4 F33/F83 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.