Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X4

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
SKF
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
LÖBRO
MEYLE
Wał napędowy MEYLE 314 498 0041

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 769

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

421,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

421,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-055

Długość [mm]: 620

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

401,33

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

401,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-091

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,71

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

379,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-097

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 824

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,97

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

354,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1909

Długość [mm]: 817

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

484,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

484,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-056

Długość [mm]: 910

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

447,70

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

447,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-093

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 824

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,37

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

290,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-BM-056

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-bm-056

1 243,70

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 243,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2299

Długość [mm]: 763

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

274,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2300

Długość [mm]: 817

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

301,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2298

Długość [mm]: 834

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

386,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

386,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305996

Długość [mm]: 770

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

841,07

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

841,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Wał napędowy GSP 204375

Długość [mm]: 574

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

270,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205119

Długość [mm]: 827

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

402,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

402,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205121OL

Długość [mm]: 825

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

431,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

431,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205117

Długość [mm]: 769

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

389,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900139

Długość [mm]: 808

565,91

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

565,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900158

Długość [mm]: 705

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

561,48

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

561,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900164

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1280

1 136,35

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 136,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205121

Długość [mm]: 825

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

392,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X4

Wał napędowy w samochodzie BMW X4 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X4?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X4, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X4?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X4 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X4 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X4 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X4

W pojazdach BMW X4 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X4, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X4 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X4 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.