55 produktów
Wybierz auto
GSP201110
Długość [mm]: 663
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
267,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNBM000
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 709
Rozwiń więcej danych
326,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205123
Długość [mm]: 973
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
306,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499205043
Długość [mm]: 1020
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
347,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205052OL
Długość [mm]: 636
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
371,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
371,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK50026
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 634
Rozwiń więcej danych
427,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK50027
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1020
Rozwiń więcej danych
432,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB182938
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 8.542
Rozwiń więcej danych
476,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
476,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3144980030
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 809
Rozwiń więcej danych
471,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
471,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSPPS900155
Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła
Długość [mm]: 709
Rozwiń więcej danych
571,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
571,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205149
Długość [mm]: 630
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
362,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
362,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491103
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 634
Rozwiń więcej danych
251,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174101
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 702.6
Rozwiń więcej danych
668,55
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
668,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
LOB305729
Długość [mm]: 1033
Wymiar gwintu: M27x1.5
Rozwiń więcej danych
1 013,13
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
1 013,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
NTYNPWBM015
Długość [mm]: 670
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
262,25
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
262,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM039
Długość [mm]: 698
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
259,21
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
259,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM040
Długość [mm]: 1011
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
331,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
331,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNBM006
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 705
Rozwiń więcej danych
372,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492301
Długość [mm]: 810
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
296,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 603,46
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
1 603,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 355,79 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach BMW X6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.