Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X6

50 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 709

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,24

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

347,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 663

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,23

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

267,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1020

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,71

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

338,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 973

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,39

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

306,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 642

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

948,00

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

948,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 193,52 zł

Długość [mm]: 698

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

313,25

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

313,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1011

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

338,22

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

338,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1023

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,28

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

423,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,91

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

287,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 810

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

361,53

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

361,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 810

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,25

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

435,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 973

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,85

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

409,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,97

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

373,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

410,58

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

410,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 702.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

658,99

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

658,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-bm-064

1 707,39

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

1 707,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

405,95

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

405,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1054

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

353,62

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

353,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.965

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

615,86

zł/szt.

Kraków: śr. 02.04

U ciebie: śr. 02.04

615,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1055

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,97

zł/szt.

Kraków: wt. 01.04

U ciebie: wt. 01.04

403,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X6

Wał napędowy w samochodzie BMW X6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X6

W pojazdach BMW X6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.