50 produktów
Wybierz auto
NTYNWNBM000
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 709
Rozwiń więcej danych
347,24
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP201110
Długość [mm]: 663
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
267,23
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
267,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499205043
Długość [mm]: 1020
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
338,71
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
338,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205123
Długość [mm]: 973
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
306,39
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
306,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
948,00
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
948,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 193,52 zł
NTYNPWBM039
Długość [mm]: 698
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
313,25
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
313,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM040
Długość [mm]: 1011
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
338,22
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
338,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205043OL
Długość [mm]: 1023
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
423,28
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
423,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499205052
Długość [mm]: 634
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
287,91
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
287,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205070OL
Długość [mm]: 810
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
361,53
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
361,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205081OL
Długość [mm]: 810
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
435,25
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
435,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205123OL
Długość [mm]: 973
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
409,85
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
409,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205149
Długość [mm]: 630
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
373,97
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
373,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205149OL
Długość [mm]: 630
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
410,58
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
410,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174101
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 702.6
Rozwiń więcej danych
658,99
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
658,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNBM064
Strona zabudowy: Z tyłu
Numer seryjny: Nwn-bm-064
1 707,39
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
1 707,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM089
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
405,95
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
405,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM016
Długość [mm]: 1054
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
353,62
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
353,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES1914E70RH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 8.965
Rozwiń więcej danych
615,86
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
615,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
04213144980004
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1055
Rozwiń więcej danych
403,97
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
403,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach BMW X6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.