Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X6

51 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 201110

Długość [mm]: 663

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

272,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205043

Długość [mm]: 1020

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

347,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-000

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 709

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

345,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

345,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205123

Długość [mm]: 973

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

306,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 314 498 0030

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 809

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

461,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

461,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306300

Długość [mm]: 966

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 672,21

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

1 672,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Wał napędowy NTY NPW-BM-069

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

327,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190132

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

375,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

375,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK50.026

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 634

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

427,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK50.027

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1020

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

432,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205043OL

Długość [mm]: 1023

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

427,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205070OL

Długość [mm]: 810

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

365,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205081OL

Długość [mm]: 810

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

439,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

439,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205149

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

370,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

370,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205149OL

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

414,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

414,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST ASBM-PSF15

Ciężar [kg]: 3.165

Ilość: 2

622,02

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

622,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305729

Długość [mm]: 1033

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 013,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

1 013,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

464,09

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

464,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 892

Długość [mm]: 810

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,41

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

290,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306299

Długość [mm]: 667

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 544,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

1 544,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X6

Wał napędowy w samochodzie BMW X6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X6

W pojazdach BMW X6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.