Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X6

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
MAXGEAR
LÖBRO
FEBI BILSTEIN
HART
MEYLE
BGA
FEBEST
MAGNETI MARELLI
OSSCA
SNR
Półoś napędowa GSP 201110

Długość [mm]: 663

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

267,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-000

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 709

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

326,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205043

Długość [mm]: 1020

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

354,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205123

Długość [mm]: 973

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

312,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2302

Długość [mm]: 809

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

329,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-162

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,62

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

309,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-012

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1445

1 058,22

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 058,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-BM-064

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-bm-064

1 099,23

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 099,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-016

Długość [mm]: 1054

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

302,28

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

302,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306300

Długość [mm]: 966

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 713,76

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 713,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305729

Długość [mm]: 1033

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 013,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

1 013,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 205052OL

Długość [mm]: 636

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

378,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205070OL

Długość [mm]: 810

Wymiar gwintu: M27x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

365,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900166

Długość [mm]: 1376

1 057,22

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

1 057,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205052

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,00

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

271,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-025

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 705

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,61

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

393,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1103

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 634

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

251,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1104

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 1020

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

257,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-040

Długość [mm]: 1011

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

331,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

331,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305728

Długość [mm]: 642

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

948,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

948,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW X6

Wał napędowy w samochodzie BMW X6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X6

W pojazdach BMW X6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.