40 produktów
Wybierz auto
GSP201110
Długość [mm]: 663
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
272,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNBM000
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 709
Rozwiń więcej danych
330,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205123
Długość [mm]: 973
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
312,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499205043
Długość [mm]: 1020
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
354,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY3144980030
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 809
Rozwiń więcej danych
461,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
461,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNBM012
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 1445
1 058,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
1 058,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 672,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 672,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 355,79 zł
NTYNPWBM039
Długość [mm]: 698
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
302,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205043OL
Długość [mm]: 1023
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
427,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205070OL
Długość [mm]: 810
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
365,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
365,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205081OL
Długość [mm]: 810
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
439,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWBM016
Długość [mm]: 1054
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
353,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205149OL
Długość [mm]: 630
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
414,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 575,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 575,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 355,79 zł
948,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
948,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
MAX492305
Długość [mm]: 637
Otwór o śr [mm]: 10.2
Rozwiń więcej danych
332,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK50026
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 634
Rozwiń więcej danych
427,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK50027
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1020
Rozwiń więcej danych
432,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKFVKJC2025
Długość [mm]: 973
Wymiar gwintu: M27x1,5
Rozwiń więcej danych
550,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
550,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP205149
Długość [mm]: 630
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
370,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X6 F16/F86, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X6 F16/F86 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X6 F16/F86 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach BMW X6 F16/F86 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X6 F16/F86, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X6 F16/F86 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.