Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN BERLINGO Berlingo I

95 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
HART
MAXGEAR
BGA
FAST
SKF
LÖBRO
METELLI
SNR
FEBI BILSTEIN
LPR
MAGNETI MARELLI
Półoś napędowa SKF VKJC 3858

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

357,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245104

Długość [mm]: 925

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

280,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190148

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

274,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

274,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0487

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 594

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

184,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

184,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210015

Długość [mm]: 868

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

208,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

208,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245105

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

244,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182693

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.706

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

252,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299196

Długość [mm]: 869

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

289,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27137

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

193,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

193,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4037

Długość [mm]: 584

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

522,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

522,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 421 010

Długość [mm]: 865

Wymiar gwintu: M24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

188,42

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

188,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 000

Długość [mm]: 587

Wymiar gwintu: M24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,30

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

244,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 105

Długość [mm]: 585

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,02

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

235,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 106

Długość [mm]: 875

Wymiar gwintu: M24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

265,26

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

265,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1680

Długość [mm]: 884

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

316,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0899

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

227,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2575

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 865

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

308,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0309

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 868

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

223,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

223,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0486

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 865

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

209,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

209,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 16.18.615

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 583

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

342,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

342,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Berlingo I

Wał napędowy w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I

W pojazdach CITROËN BERLINGO Berlingo I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN BERLINGO Berlingo I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.