Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN C4 CACTUS

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 598

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

304,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 866

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

299,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,65

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

283,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 652

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

313,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna z automatyczną zmianą przełożeń

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

422,98

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

422,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 870

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

354,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 650

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

269,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 933

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,02

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

323,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 662

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,88

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

281,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 865

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

317,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 880

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

311,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 641

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

238,18

zł/szt.

Kraków: pt. 07.02

U ciebie: pt. 07.02

238,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.194

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,83

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

273,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 641

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

354,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 598

Wymiar gwintu: M24×1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

252,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 864

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

317,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 638

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

290,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 870

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

333,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 632

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

250,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 871

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

334,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C4 CACTUS

Wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 CACTUS – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 CACTUS?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN C4 CACTUS, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN C4 CACTUS?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN C4 CACTUS można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN C4 CACTUS – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN C4 CACTUS jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN C4 CACTUS

W pojazdach CITROËN C4 CACTUS półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN C4 CACTUS, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN C4 CACTUS – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN C4 CACTUS są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.