Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN C4 I

83 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,75

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

377,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,23

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

313,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

328,04

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

328,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 925

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,30

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

286,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,42

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

251,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 620

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,59

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

271,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24

449,86

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

449,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

396,33

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

396,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.59

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

791,34

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

791,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 921

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,27

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

311,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,27

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

335,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 915

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,11

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

339,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 910

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

443,56

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

443,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 912

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,30

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

350,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 617

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,74

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

403,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

292,03

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

292,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 601

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,02

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

339,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 614

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,78

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

403,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.496

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,09

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

282,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 833

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,78

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

403,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C4 I

Wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN C4 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN C4 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN C4 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN C4 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN C4 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN C4 I

W pojazdach CITROËN C4 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN C4 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN C4 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN C4 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.