Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN C4 I

84 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 245104

Długość [mm]: 925

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

283,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 3858

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

360,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210268

Długość [mm]: 621

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

320,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4479

Długość [mm]: 925

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

456,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

456,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245105

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

246,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27124

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

276,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181916

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.819

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

300,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 442 518

Długość [mm]: 940

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,32

zł/szt.

Kraków: wt. 08.07

U ciebie: wt. 08.07

321,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 2514-B7MTRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.59

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

583,27

zł/szt.

Kraków: pt. 04.07

U ciebie: pt. 04.07

583,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.039

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

300,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0732

Długość [mm]: 625

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

453,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-053

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

287,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

287,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK59.007

Długość [mm]: 928

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

589,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

589,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 303574

Długość [mm]: 645

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,67

zł/szt.

Kraków: pt. 04.07

U ciebie: pt. 04.07

426,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa LÖBRO 303575

Długość [mm]: 910

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

430,89

zł/szt.

Kraków: pt. 04.07

U ciebie: pt. 04.07

430,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa LPR DS52124

Długość [mm]: 912

Wymiar gwintu: 24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

321,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0032

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 925

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

367,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305039

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

717,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

717,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305040

Długość [mm]: 950

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

665,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

665,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa SNR DK59.008

Długość [mm]: 646

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

479,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.07

479,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C4 I

Wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN C4 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN C4 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN C4 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN C4 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN C4 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN C4 I

W pojazdach CITROËN C4 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN C4 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN C4 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN C4 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.