Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN C4 PICASSO

83 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

381,53

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

381,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 688

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,37

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

304,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

341,42

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

341,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 925

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,71

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

280,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,42

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

251,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,43

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

258,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 613

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,01

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

280,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 940

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

399,07

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

399,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 636

Wymiar gwintu: M22x1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

629,36

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

629,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 684

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

533,23

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

533,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

293,15

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

293,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 925

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

497,26

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

497,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 935

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,68

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

185,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 610

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

237,70

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

237,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 950

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,67

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

376,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,27

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

335,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 949

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,21

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

454,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 933

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

475,19

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

475,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 615.3

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,45

zł/szt.

Kraków: pon. 24.02

U ciebie: pon. 24.02

255,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

Długość 1 [mm]: 610

472,31

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

472,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C4 PICASSO

Wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 PICASSO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN C4 PICASSO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN C4 PICASSO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN C4 PICASSO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN C4 PICASSO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN C4 PICASSO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN C4 PICASSO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN C4 PICASSO

W pojazdach CITROËN C4 PICASSO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN C4 PICASSO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN C4 PICASSO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN C4 PICASSO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.