Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN JUMPER Jumper II

44 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

538,38

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

538,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

474,93

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

474,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

390,23

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

390,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

415,10

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

415,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1125

Wymiar gwintu: M33x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

419,55

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

419,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

417,85

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

417,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 1144.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

712,46

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

712,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 806.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

645,73

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

645,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31

481,51

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

481,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,70

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

327,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1140

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

370,24

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

370,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 749.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,45

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

333,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 808

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

341,48

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

341,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

447,70

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

447,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1199

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,99

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

367,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1145.5

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,85

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

304,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1166

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

851,70

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

851,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

710,78

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

710,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 812

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,07

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

254,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 806

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,19

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

353,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper II

Wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN JUMPER Jumper II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN JUMPER Jumper II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II

W pojazdach CITROËN JUMPER Jumper II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN JUMPER Jumper II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN JUMPER Jumper II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN JUMPER Jumper II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.