Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN JUMPER Jumper II

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
HART
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
FAST
LÖBRO
FEBI BILSTEIN
METELLI
MEYLE
STARLINE
BGA
NTY
Półoś napędowa MEYLE 214 498 0064

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

527,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

527,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203906

Długość [mm]: 1125

Wymiar gwintu: M33x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

423,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190162

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

411,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

411,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190229

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

449,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

449,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190230

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

358,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

358,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245175

Długość [mm]: 750

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6738R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31

504,71

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

504,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190049

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

337,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

337,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190050

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

555,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

555,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 217050

Długość [mm]: 1140

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

371,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 217053

Długość [mm]: 806

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1897

Długość [mm]: 804

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

280,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1900

Długość [mm]: 1145.5

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245174

Długość [mm]: 1199

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

340,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8705

Długość [mm]: 1212

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 062,02

zł/szt.

Kraków: śr. 27.08

U ciebie: śr. 27.08

1 062,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1167

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 1199

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

353,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1166

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 749.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

275,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1898

Długość [mm]: 1136.3

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

502,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

502,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305814

Długość [mm]: 825

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

821,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

821,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305815

Długość [mm]: 1166

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

839,23

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

839,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumper II

Wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN JUMPER Jumper II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN JUMPER Jumper II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II

W pojazdach CITROËN JUMPER Jumper II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN JUMPER Jumper II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN JUMPER Jumper II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN JUMPER Jumper II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.