Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do CITROËN JUMPY Jumpy II

50 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 653

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

432,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 978

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

325,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 978

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

423,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 981

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

618,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

618,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 667

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

641,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

641,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Strona zabudowy: Z prawej

509,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

509,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 608

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

582,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

582,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

272,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

313,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,61

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

393,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

330,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

322,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

291,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

291,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 958

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

487,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

487,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,66

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

453,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 958

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

361,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

361,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

760,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

760,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

890,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

890,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

291,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

291,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

421,11

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

421,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN Jumpy II

Wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CITROËN JUMPY Jumpy II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie CITROËN JUMPY Jumpy II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II

W pojazdach CITROËN JUMPY Jumpy II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CITROËN JUMPY Jumpy II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

CITROËN JUMPY Jumpy II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CITROËN JUMPY Jumpy II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.