Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FIAT ULYSSE

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0033

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 960

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

407,45

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

407,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1117

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 648

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,06

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

231,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1130

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 960

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,13

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

282,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 16.28.611

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 641

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,98

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

340,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0831

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

737,95

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

737,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1129

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,35

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

239,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1709

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,90

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

283,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1710

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

356,14

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

356,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 217221

Długość [mm]: 624

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,53

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

318,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1418R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

583,52

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

583,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6713L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Długość 1 [mm]: 640

356,47

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

356,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27107

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,06

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

241,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27110

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,14

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

311,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 442 483

Długość [mm]: 928

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,57

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

253,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52330

Długość [mm]: 642

Wymiar gwintu: 24x1,4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,20

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

318,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245120

Długość [mm]: 960

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

336,84

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

336,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210264

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,62

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

251,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0076

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,96

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

297,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0077

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 641

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

230,47

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

230,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210081

Długość [mm]: 935

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,97

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

307,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT ULYSSE

Wał napędowy w samochodzie FIAT ULYSSE – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FIAT ULYSSE?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FIAT ULYSSE, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FIAT ULYSSE?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FIAT ULYSSE można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FIAT ULYSSE – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FIAT ULYSSE jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FIAT ULYSSE

W pojazdach FIAT ULYSSE półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FIAT ULYSSE, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FIAT ULYSSE – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FIAT ULYSSE są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.