Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD FOCUS II

81 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 218280

Długość [mm]: 918

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

383,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0051

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

320,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218198

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

229,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218290

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

239,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218189

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

221,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

221,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262062

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 959

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

368,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 180749

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 9.14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

320,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4919

Długość [mm]: 960

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

593,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

593,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5769

Długość [mm]: 905

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

601,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

601,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218329

Długość [mm]: 920

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

380,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218336

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

197,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

197,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218218

Długość [mm]: 582

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

187,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

187,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218194

Długość [mm]: 568

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

241,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 180786

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.338

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

298,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218219

Długość [mm]: 921

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

280,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5768

Długość [mm]: 581

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

393,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306458

Długość [mm]: 920

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

829,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

829,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Półoś napędowa METELLI 17-0885

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

710,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

710,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0912

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

561,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

561,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-019

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

317,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

317,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD FOCUS II

Wał napędowy w samochodzie FORD FOCUS II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD FOCUS II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD FOCUS II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD FOCUS II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD FOCUS II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD FOCUS II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD FOCUS II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD FOCUS II

W pojazdach FORD FOCUS II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD FOCUS II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD FOCUS II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD FOCUS II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.