18 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 975.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
207,38
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
207,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 425
837,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
837,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 576
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
189,04
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
189,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 799
709,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
709,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba drzwi: 4
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
793,93
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
793,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 970
942,09
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
942,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 590
943,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
943,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 576
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
202,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
202,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 975.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
240,22
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
240,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość całkowita [mm]: 977
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 81.72
Rozwiń więcej danych
740,18
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
740,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia
Specyfikacja: Dana 44
908,89
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
908,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 976
Rozwiń więcej danych
219,18
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
219,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 576
Rozwiń więcej danych
192,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
192,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Numer seryjny: Npw-ch-130
893,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
893,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Numer seryjny: Npw-ch-132
862,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
862,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacja: Dana 44
908,89
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
908,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Typ skrzyni biegów: At/mt
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
211,23
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
211,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ skrzyni biegów: At/mt
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
236,96
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
236,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu JEEP WRANGLER, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie JEEP WRANGLER można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie JEEP WRANGLER jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach JEEP WRANGLER półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu JEEP WRANGLER, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu JEEP WRANGLER są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.