Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do NISSAN MICRA III

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 241451

Długość [mm]: 642

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

259,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

259,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241200

Długość [mm]: 892

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

261,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305000

Długość [mm]: 649

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

705,28

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

705,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa HART 454 285

Długość [mm]: 646

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,58

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

225,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

254,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

254,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

348,66

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

348,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

432,49

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

432,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6310L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

395,05

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

395,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 448 633

Długość [mm]: 893

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,49

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

218,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7305

Długość [mm]: 893

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

490,42

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

490,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6310

Długość [mm]: 647

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

696,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

696,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-E11LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 1.836

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,41

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

159,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-K12LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 443.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,43

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

150,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

241,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

241,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304995

Długość [mm]: 643.5

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

695,34

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

695,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 81,99 zł

Półoś napędowa HART 448 629

Długość [mm]: 642

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

213,47

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

213,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241204

Długość [mm]: 655

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

219,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

219,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241260

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,98

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

242,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241245

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,55

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

331,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182435

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.074

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

234,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN MICRA III

Wał napędowy w samochodzie NISSAN MICRA III – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie NISSAN MICRA III?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN MICRA III, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie NISSAN MICRA III?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN MICRA III można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie NISSAN MICRA III – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN MICRA III jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie NISSAN MICRA III

W pojazdach NISSAN MICRA III półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN MICRA III, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

NISSAN MICRA III – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN MICRA III są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.