Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do OPEL ASTRA J

37 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 595.5

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

518,58

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

518,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

916,81

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

916,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 595

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

659,87

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

659,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 612

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

501,65

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

501,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 982

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

385,06

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

385,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 444

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,95

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

133,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 951

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,99

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

267,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

711,61

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

711,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 81,99 zł

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 952

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

476,25

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

476,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 600

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

889,32

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

889,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 985

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

675,61

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

675,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,41

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

365,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,94

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

269,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 598

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

569,05

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

569,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,12

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

163,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 627

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

800,12

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

800,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 74,17 zł

Długość [mm]: 589

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,26

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

323,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 590

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

399,78

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

399,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

418,77

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

418,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 621

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

439,89

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

439,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL ASTRA J

Wał napędowy w samochodzie OPEL ASTRA J – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie OPEL ASTRA J?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu OPEL ASTRA J, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie OPEL ASTRA J?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie OPEL ASTRA J można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie OPEL ASTRA J – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie OPEL ASTRA J jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie OPEL ASTRA J

W pojazdach OPEL ASTRA J półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu OPEL ASTRA J, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

OPEL ASTRA J – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu OPEL ASTRA J są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.