Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do OPEL INSIGNIA A

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 260027

Długość [mm]: 619

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

297,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 221045

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

270,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305213

Długość [mm]: 614

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

836,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

836,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa HART 461 962

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1008

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,83

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

286,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305922

Długość [mm]: 622

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

884,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

884,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy NTY NPW-PL-107

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 842

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

262,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305214

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

653,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

653,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305962

Długość [mm]: 622

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

884,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

884,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa NTY NPW-PL-031

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

316,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

316,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2459

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

260,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2460

Długość [mm]: 614

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 482 488

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,34

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

243,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 189

Długość [mm]: 618

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,91

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

263,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8374

Długość [mm]: 624

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

632,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

632,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1812

Długość [mm]: 614

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

246,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1813

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

305,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

305,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 221054

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

291,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-PL-035

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

314,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

314,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 221050

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

314,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL INSIGNIA A

Wał napędowy w samochodzie OPEL INSIGNIA A – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie OPEL INSIGNIA A?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu OPEL INSIGNIA A, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie OPEL INSIGNIA A?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie OPEL INSIGNIA A można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie OPEL INSIGNIA A – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie OPEL INSIGNIA A jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie OPEL INSIGNIA A

W pojazdach OPEL INSIGNIA A półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu OPEL INSIGNIA A, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

OPEL INSIGNIA A – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu OPEL INSIGNIA A są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.