Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 106 II

61 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
BGA
MAXGEAR
HART
MAGNETI MARELLI
SKF
FEBI BILSTEIN
NTY
LÖBRO
MEYLE
LPR
METELLI
Półoś napędowa SKF VKJC 4431

Długość [mm]: 806

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,17

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

350,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210020

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,20

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

316,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1415RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

390,80

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

390,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1416RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

526,28

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

526,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210042

Długość [mm]: 798

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,20

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

255,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1153

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 624

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

227,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210164

Długość [mm]: 614

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

235,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299006

Długość [mm]: 624

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

197,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

197,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210156

Długość [mm]: 807

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

199,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

199,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210161

Długość [mm]: 624

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

202,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210085

Długość [mm]: 798

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

182,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299010

Długość [mm]: 807

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

202,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 3898

Długość [mm]: 617

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

391,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0104

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 797

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

375,70

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

375,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4127

Długość [mm]: 608

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

353,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4438

Długość [mm]: 812

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

345,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

345,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190041

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

240,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

240,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190042

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

244,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

244,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190043

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

272,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

272,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190044

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

307,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 106 II

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 106 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 106 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 106 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 106 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 106 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 106 II

W pojazdach PEUGEOT 106 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 106 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 106 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 106 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.