Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 106

61 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 210020

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

273,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4431

Długość [mm]: 806

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

345,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

345,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 442 504

Długość [mm]: 807

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,52

zł/szt.

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

212,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LPR DS60232

Długość [mm]: 623

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

258,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 302931

Długość [mm]: 696

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

411,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa HART 421 018

Długość [mm]: 613

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,07

zł/szt.

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

177,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210161

Długość [mm]: 624

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

200,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

200,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 245071

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

251,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210038

Długość [mm]: 614

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

285,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210042

Długość [mm]: 798

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

333,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210089

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 790

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

270,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210159

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

261,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0019

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 624

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

267,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183733

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 6.242

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 40-14 498 0020

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 807

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS16037

Długość [mm]: 617

Wymiar gwintu: 20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

294,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-0104

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 797

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

386,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

386,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 301928

Długość [mm]: 650

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

293,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 93,36 zł

Półoś napędowa NTY NPW-CT-001

Felga, ilość otworów: 3

239,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

239,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-065

Felga, ilość otworów: 4

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

253,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 106

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 106, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 106?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 106 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 106 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 106 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 106

W pojazdach PEUGEOT 106 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 106, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 106 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 106 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.