Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 3008

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
SKF
MEYLE
MAXGEAR
LÖBRO
SNR
BGA
FEBI BILSTEIN
FEBEST
LPR
Półoś napędowa SKF VKJC 8638

Długość [mm]: 946

Wymiar gwintu: 24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

483,43

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

483,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1770

Długość [mm]: 635

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,31

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

205,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210312

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,32

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

273,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203608

Długość [mm]: 683

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,63

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

301,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203617

Długość [mm]: 688

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,24

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

290,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8613

Długość [mm]: 624

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

548,76

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

548,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52357

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,37

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

275,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182592

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.458

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

292,61

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

292,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 1100

Długość [mm]: 684

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

524,03

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

524,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1886

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,27

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

240,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1888

Długość [mm]: 951.4

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,87

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

311,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

261,53

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

261,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2316

Długość [mm]: 945

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,75

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

278,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6793L

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

427,30

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

427,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

498,10

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

498,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0036

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 663

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,98

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

383,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0069

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 622

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

506,06

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

506,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0071

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 598

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,05

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

297,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 11-14 498 0065

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 683

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,87

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

357,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304942

Długość [mm]: 945

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,62

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

539,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 3008 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 3008?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 3008, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 3008?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 3008 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 3008 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 3008 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 3008

W pojazdach PEUGEOT 3008 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 3008, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 3008 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 3008 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.