Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 3008 II

32 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 624

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

580,99

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

580,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 946

Wymiar gwintu: 24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

530,06

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

530,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 688

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,37

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

304,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 950

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,67

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

376,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 622

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

342,48

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

342,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 636

Wymiar gwintu: M22x1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

630,43

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

630,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 973

Wymiar gwintu: M22x1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

742,58

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

742,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 683

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,06

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

358,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 951

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

519,12

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

519,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,83

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

262,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 951.4

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,84

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

311,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

264,89

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

264,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,93

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

263,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 612

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

531,58

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

531,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 927

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

631,76

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

631,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 622

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

477,38

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

477,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

431,34

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

431,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 951.4

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,28

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

403,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 940

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

287,16

zł/szt.

Kraków: czw. 06.02

U ciebie: czw. 06.02

287,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 695

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

593,32

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

593,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008 II

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 3008 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 3008 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 3008 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 3008 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 3008 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 3008 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 3008 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 3008 II

W pojazdach PEUGEOT 3008 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 3008 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 3008 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 3008 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.