-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT BOXER II

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190230

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

358,87

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

358,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190162

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

387,06

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

387,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190229

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

449,32

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

449,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 214 498 0064

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

521,46

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

521,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.054

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

551,62

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

551,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 913

Długość [mm]: 749.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

342,93

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

342,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305815

Długość [mm]: 1166

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

859,97

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

859,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Półoś napędowa HART 456 756

Długość [mm]: 806

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,24

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

363,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 098

Długość [mm]: 808

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,26

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

253,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27118

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

248,60

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

248,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27120

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,03

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

272,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-1308

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 806.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

628,07

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

628,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305814

Długość [mm]: 825

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

821,58

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

821,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305832

Długość [mm]: 1163

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

865,40

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

865,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1898

Długość [mm]: 1136.3

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

502,95

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

502,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1900

Długość [mm]: 1145.5

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,82

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

307,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1897

Długość [mm]: 804

Wymiar gwintu: M33x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,23

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

280,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 18.94.610

Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

717,68

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

717,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6738R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 35

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31

504,71

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

504,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 16.50.610

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

421,91

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

421,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT BOXER II

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT BOXER II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT BOXER II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT BOXER II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT BOXER II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT BOXER II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT BOXER II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT BOXER II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT BOXER II

W pojazdach PEUGEOT BOXER II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT BOXER II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT BOXER II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT BOXER II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.