🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PORSCHE

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
GSP
LÖBRO
HART
FEBI BILSTEIN
OSSCA
SKF
Wał napędowy LÖBRO GKNP20080

Strona zabudowy: Z tyłu

Rura o śr. [mm]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 972,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 972,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 345,03 zł

Półoś napędowa GSP 261236

Długość [mm]: 734

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

412,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

412,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-PS-008

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 860

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

772,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

772,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-PS-004

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 781

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

409,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VW-188

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 725

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-VW-186

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 737

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

324,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

324,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-PS-001

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1496

1 183,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

1 183,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-VW-002

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 632

515,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

515,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 6414

Długość [mm]: 865

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

423,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304545

Długość [mm]: 518

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

673,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

673,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa HART 433 095

Długość [mm]: 540

227,37

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

227,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305444

Długość [mm]: 864

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

750,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

750,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Wał napędowy LÖBRO GKNP20083

Rura o śr. [mm]: 70

Długość całkowita [mm]: 1500.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 047,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 047,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 343,61 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305621

Długość [mm]: 530

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

892,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

892,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Wał napędowy LÖBRO GKNP20090

Długość całkowita [mm]: 1668

Wieloczęściowy: 2-częściowy

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 823,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 823,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306466

Długość [mm]: 530

Otwór o śr [mm]: 8.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 706,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 706,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Wał napędowy GSP PS900566

Długość [mm]: 1644

1 337,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

1 337,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900450

Długość [mm]: 1496

1 270,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

1 270,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-PS-009

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 865

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

934,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

934,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-PS-005

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1501

1 197,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

1 197,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Wał napędowy w samochodzie PORSCHE – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PORSCHE?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PORSCHE, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PORSCHE?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PORSCHE można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PORSCHE – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PORSCHE jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PORSCHE

W pojazdach PORSCHE półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PORSCHE, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PORSCHE – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PORSCHE są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.