Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do SUBARU OUTBACK

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa SKF VKJC 7515

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7515

0369VKJC7515

Długość [mm]: 777

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,98

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

326,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 256013

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa GSP 256013

GSP256013

Długość [mm]: 770

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,12

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

216,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901619

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy, napęd osi GSP PS901619

GSPPS901619

Długość całkowita [mm]: 1664

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 014,25

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 014,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901616

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy, napęd osi GSP PS901616

GSPPS901616

Długość całkowita [mm]: 1719

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

977,24

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

977,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-SB-008

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy NTY NWN-SB-008

NTYNWNSB008

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 135,50

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 135,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-SB-005

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy NTY NWN-SB-005

NTYNWNSB005

1 107,37

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 107,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-SB-009

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy NTY NWN-SB-009

NTYNWNSB009

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Długość [mm]: 1683

1 243,70

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 243,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2486

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-2486

MAX492486

216,54

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

216,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-SB-002

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy NTY NWN-SB-002

NTYNWNSB002

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 212,79

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 212,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS8201

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa BGA DS8201

BGADS8201

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Długość 1 [mm]: 695

480,12

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

480,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-SB-004

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy NTY NWN-SB-004

NTYNWNSB004

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 4-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

965,49

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

965,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-SB-010

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa NTY NPW-SB-010

NTYNPWSB010

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

237,52

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

237,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900463

Darmowa dostawa od 49 zł

Wał napędowy GSP PS900463

GSPPS900463

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z tyłu

1 144,82

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 144,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 984

Darmowa dostawa od 49 zł

Półoś napędowa HART 461 984

HAR461984

Długość [mm]: 770

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

210,37

zł/szt.

Kraków: pt. 13.06

U ciebie: pt. 13.06

210,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU OUTBACK

Wał napędowy w samochodzie SUBARU OUTBACK – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie SUBARU OUTBACK?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu SUBARU OUTBACK, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie SUBARU OUTBACK?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie SUBARU OUTBACK można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie SUBARU OUTBACK – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie SUBARU OUTBACK jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie SUBARU OUTBACK

W pojazdach SUBARU OUTBACK półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu SUBARU OUTBACK, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

SUBARU OUTBACK – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu SUBARU OUTBACK są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.