Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do ALFA ROMEO 146

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica OSSCA 20359

Wymiary radiatora: 250×140×42

75,81

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

75,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 58637

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 157

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

74,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 141 000S

Materiał: Aluminium

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

176,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

176,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 53219

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

73,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica ABAKUS 016-015-0001

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna

Wymiary radiatora: 250x140x42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

74,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 601 653

Ograniczenia producenta: Magneti marelli

Wymiary radiatora: 250 x 140 x 40 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,74

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

58,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71441

Ograniczenia producenta: Magneti marelli

Wymiary radiatora: 250 x 140 x 40 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

90,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 148 000S

Ograniczenia producenta: Valeo

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

102,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 17006106

Jakość: Ir plus

Wymiary radiatora: 250x157x42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

77,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO 146

Nagrzewnica w samochodzie ALFA ROMEO 146 – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe ALFA ROMEO 146. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie ALFA ROMEO 146?

Nagrzewnica samochodu ALFA ROMEO 146 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie ALFA ROMEO 146 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

ALFA ROMEO 146 – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.