5 produktów
Wybierz auto
NRF54409
Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Rozwiń więcej danych
213,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
213,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970530
Dla numeru oe: 64118385562
Wymiary radiatora: 130 x 218 x 40 mm
Rozwiń więcej danych
225,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
225,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS707289
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Rozwiń więcej danych
315,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
315,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
369,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
369,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH240000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Rozwiń więcej danych
267,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
267,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe BMW 5 E39. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu BMW 5 E39 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie BMW 5 E39 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.