7 produktów
Wybierz auto
040970514
Wymiary radiatora: 135 x 208 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
162,79
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
162,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
104,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
198,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0040150016B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
125,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
125,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH87000P
Materiał: Aluminium
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
408,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
408,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH87000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Długość sieci [mm]: 208
Rozwiń więcej danych
177,54
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
177,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
141,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe BMW X3 E83. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu BMW X3 E83 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie BMW X3 E83 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.