7 produktów
Wybierz auto
040976504
Wymiary radiatora: 150 x 188 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
151,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
151,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0070150001B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 150x195x22
91,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
91,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218437000
101,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
101,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR612860
94,72
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
94,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040976515
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
188,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
188,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
133,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54389
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
151,33
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
151,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CHEVROLET AVEO. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CHEVROLET AVEO jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CHEVROLET AVEO jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.