5 produktów
Wybierz auto
127,65
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
127,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0090150008B
Jakość: Premium line
Wymiary radiatora: 160x187x26
Rozwiń więcej danych
107,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971456
Wymiary radiatora: 160 x 187 x 26 mm
Wersja: W/o pipe set
Rozwiń więcej danych
140,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
140,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971163
Wymiary radiatora: 159 x 196 x 26 mm
Specyfikacja: W/i pipe set
Rozwiń więcej danych
167,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
167,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR623334
Wymiary radiatora: 160 x 187 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
91,01
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CITROËN NEMO. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CITROËN NEMO jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CITROËN NEMO jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.