5 produktów
Wybierz auto
103,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040976502
Wymiary radiatora: 175 x 176 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
96,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN81006027
Wymiary radiatora: 163x183x22
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
85,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0110150002
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
92,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
92,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,53
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
68,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe DAEWOO LANOS. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu DAEWOO LANOS jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie DAEWOO LANOS jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.